Przedszkole Raz Dwa Trzy My (Warszawa)
Udogodnienia
- język angielski
- język hiszpański
- logopeda
- psycholog
- rytmika
- gimnastyka ogólnorozwojowa
Cennik
Grupa 3-latków | od 1800 PLN |
Opis obiektu
ADAPTACJA
Adaptacja dziecka w przedszkolu jest bardzo ważnym, często trudnym doświadczeniem, także dla rodziców.
Pomaga w nim świadomość dorosłych (nauczycieli i rodziców), że adaptacja jest procesem indywidualnym. Czas adaptacji dla każdego malucha jest inny. Ważne jest, zatem, by ściśle współpracować w tym okresie z wychowawcą, by ustalić godziny odbioru dziecka i stopniowo wydłużać jego pobyt w przedszkolu, pozwolić na określone rytuały pożegnalne. Pozytywne nastawienie rodzica do reguł pracy przedszkola i zasad jego funkcjonowania oraz pełna ich akceptacja są bardzo istotne. Często przytulanka, przyniesiona z domu, pomoże przenieść poczucie bezpieczeństwa w nowe miejsce. Doświadczenia naszego personelu, a także profesjonalna pomoc psychologa sprawiają, że rodzice chętnie korzystają z podpowiedzi i sugestii pracowników przedszkola. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, służymy radą i pomocą. Proszę się nie niepokoić, razem ustalimy, kiedy Wasze dziecko jest już gotowe, by chodzić do przedszkola.
KLUBIK
Zapraszamy dzieci nie gotowe jeszcze do codziennej edukacji przedszkolnej na zajęcia w "KLUBIKU" w systemie godzinowym, dziennym, indywidualnie dopasowane do potrzeb każdego dziecka.
Dzieci uczestniczą w zajęciach z grupą rówieśniczą.
Galeria
Program nauczania
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.
Dzieciom ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi tworzymy możliwości wszechstronnego rozwoju umysłowego, psychicznego i społecznego. Razem damy sobie radę!
Nasze zajęcia obejmują profilaktykę, diagnozę i terapię. Dokładne rozpoznanie problemów w rozwoju dziecka i analiza ich konsekwencji pozwala dobrać odpowiednie środki, formy i metody pedagogiczne. Zajmujemy się zaburzeniami mowy, stosujemy ćwiczenia wspomagające artykulację, korygujemy zaburzenia analizy i syntezy słuchowej lub wzrokowej, usprawniamy funkcje wpływające na orientację w przestrzeni, niwelujemy opóźnienia rozwoju ruchowego i zaburzenia sfery emocjonalnej (nadpobudliwość, zahamowanie). Stosujemy różnorodne ćwiczenia i ciekawe zabawy, stymulujące językowy rozwój dzieci, ułatwiające mówienie, czytanie i pisanie.
Poznajemy hiszpański i angielski
Piosenki, wiersze, wyliczanki, „językowe łamańce” i inne zabawy pomagają maluchom uczyć się języka obcego.
UCZYMY SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH
Bawiąc się, dzieci rozpoczynają kurs wprowadzający naukę języka obcego. Wybraliśmy język angielski i hiszpański, ponieważ znajomość pierwszego jest dziś niemal obowiązkowa, a zainteresowanie drugim znacząco wzrosło. Codziennie odbywają się zajęcia językowe, naprzemiennie, trzy razy w tygodniu angielski, dwa razy w tygodniu język hiszpański. Zajęcia odbywają się w małych grupach, nie większych niż ośmioro dzieci. Wszystkie dzieci uczą się obu języków.