Przedszkole Integracyjne Nasz Domek (Warszawa)
Udogodnienia
- język angielski
- język francuski
- język hiszpański
- logopeda
- ceramika
- rytmika
- korektywa
- taniec nowoczesny
- zajęcia teatralne
- kółko kulinarne
Opis obiektu
Przedszkole Integracyjne Nasz Domek położone jest w cichym i spokojnym miejscu, z dala od hałaśliwych ulic. Lokalizacja daje gwarancję spokoju i bezpieczeństwa.
Zaparszamy do naszych placówek:
- Przedszkole Integracyjne, ul. Zdziarska 26
- Integracuyjny Żłobek Muzyczny, ul. Małej Żabki 15
- NIepubliczny Żłobek Integracyjny, ul. Małej Żabki 15
- NPBL. Przedszkole z Od. Int, ul. Małej Żabki 15
Dzieci aktywnie spędzają czas na świeżym powietrzu zawsze, kiedy tylko pozwala na to pogoda.
Dzieci uczą się i bawią w dużych, przestronnych i kolorowych pomieszczeniach. Przy każdej sali są łazienki, do których dzieci mają bezpośredni dostęp.
Placówki wyposażone są w sprzęt odpowiadający standardom bezpieczeństwa. Zestawy zabawek i pomocy naukowych dobrane są w taki sposób, aby pobudzać wyobraźnię i rozwój każdego dziecka. Wszystkie sprzęty posiadają wymagane atesty.
CELE/MISJA NAUCZANIA W NASZYM DOMKU
OPIEKA
- Możliwość łatwej obserwacji i diagnozowania deficytów (od momentu pojawienia się do ew. terapii)
- Możliwość „wyłapania/wychwycenia” zmian w zachowaniu/funkcjonowaniu dziecka i kontakt z rodzicami
EDUKACJA/KSZTAŁCENIE
Maksymalna indywidualizacja nauczania - praca na programach autorskich:
-dopasowane do rozwoju dziecka
-łatwa możliwość wyrównywania braków i położenie nacisku na obszary z deficytami
-dynamika nauczania – w razie zmian szybka i stosunkowo prosta reakcja
-duża możliwość indywidualnej „ścieżki” nauczania
- wyrównywanie „braków”
- „podnoszenie poprzeczki” – stawianie wyzwań
- ścisły kontakt z rodzicami w zakresie postępów w nauce
- dobre przygotowanie do dalszego etapu edukacji
Metodyk dbający o prawidłowy przebieg procesu dydaktycznego (edukacji dzieci).
WYCHOWANIE/SOCJALIZACJA
- ścisła współpraca z rodzicami
- jednakowe dla wszystkich zasady, na odpowiednim dla każdego poziomie – brak dzieci faworyzowanych
- nauka konsekwencji i działania przez pryzmat konsekwencji
- „uczenie” funkcjonowania w świecie różnic – nauka współpracy i pomocy osobom słabszym, niepełnosprawnym
- „praktyczna” nauka szacunku wobec drugiej osoby
- nauka współpracy w grupie rówieśniczej – realizacja wspólnych celów, współdziałania
- nauka zdrowej rywalizacji, zasad „fair play”
- aktywizacja całych rodzin
ŚWIADOMOŚĆ/PSYCHOLOGIA
- odkrywanie siebie indywidualnie i w grupie
- współpraca z psychologiem w problemach emocjonalnych dzieci
- pedagogizacja/warsztaty dla rodziców w zakresie psychologii i edukacji dzieci
- wsparcie rodziny w trudnościach wychowawczych z dzieckiem (konsultacje, porady, skierowanie do odpowiednich specjalistów)
- indywidualne prowadzenie dziecka wymagającego wsparcia
- pomoc rodzicom w rozwijaniu potencjału, talentu i uzdolnień dziecka
Galeria
Program nauczania
Cele i Zadania:
01. Naszym pragnieniem jest to, żeby dzieci, które do nas przyjdą, czuły się bezpieczne, wysłuchane i zrozumiane. Każde dziecko akceptujemy takim jakie jest – z wszystkimi wadami i zaletami – każde jest dla nas bardzo ważne.
02. Chcemy stworzyć dzieciom przyjazne warunki i atmosferę zbliżone jak najbardziej do warunków domowych, stad też uważnie dobieramy personel, który te warunki i atmosferę tworzy. Pragniemy współdziałać z rodzicami w wychowywaniu dziecka.
03. Zapewniamy dzieciom w czasie ich pobytu w przedszkolu odpowiednie do wieku i stanu zdrowia dziecka wyżywienia zgodnie z normami i zasadami dietetyki.
04. Naszym zadaniem jest również zagwarantowanie Państwa dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej i edukacyjnej przez prowadzenie zajęć dydaktycznych, właściwych do wieku dziecka.
05. Dbamy o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci.
06. Uczymy je samodzielności i współdziałania w grupie rówieśniczej.
Współpracujemy z:
- Specjalistami:
- logopeda,
- psycholog,
- oligofrenopedagog,
- rehabilitant,
- fizjoterapeuta,
- terapeuta SI
- Organizacjami:
- Fundacja Praw Dziecka
- Fundacja Dzieci Niczyje
- Agencja Reklamy i Druku Cursor